Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2009 18:51 - Седем дни за цяла вечност...
Автор: garmoshka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1810 Коментари: 2 Гласове:
0



 Гледам те като спиш и си казвам"Господи, колко си хубава!" Ти се обръщаш в съня си през тази последна нощ и трепериш, аз те притискам към себе си, покривам те с мантото си, бих желал да сложа по едно върху всички твои зими. Лицето ти е спокойно, галя те по бузата и за първи път в своето съществуване се чувствам едно временно тъжен и щастлив.
 Това е краят на нашия миг, началото на един спомен, който за мен ще трае вечно. Когато бяхме заедно, във всеки от нас имаше толкова съвършенство, колкото и несъвършенство.
 Ще тръгна на зазоряване, ще се отдалечавам бавно, за да мога да ти се наслаждавам всяка секунда, до последния момент. Ще изчезна зад това дърво и ще се предам на силите на злото. Оставяйки се да ме унищожат, ние ще дадем победа на твоите и те ще ти простят, каквито и да са били прегрешенията ти. Прибери се, любов моя, върни се в твоята обител, която толкова много ти подхожда. Бих желал да докосна стените на твоя дом, с аромата на сол, да видя утрините на твоите прозорци, отварящи се към хоризонти, които не познавам, но за които знам, че са твои. Ти направи невъзможното, промени част от моята същност. Отсега нататък бих желал твоето тяло да се припокрива с моето и да гледам света единствено през призмата на твоите очи.
 Там където не съществуваш, не съществувам и аз. Двете ни ръце, събрани,  образуваха една с десет пръста; твоята поставена върху мен, ставаше моя,  а когато очите ти се притваряха аз заспивах.
 Не бъди тъжна, никой не е в състояние да открадне спомените ни. Достатъчно е отсега нататък да затворя очи, за да те видя; да спра да дишам, за да почувствам мириса ти, да застана срещу вятъра, за да усетя дъха ти. И така, слушай където и да съм ще долавям буйния ти смях, ще виждам усмивката в очите ти, ще чувам гласа ти. Мисълта, че ти си някъде тук, върху тази земя, ще е един своеобразен райски оазис в моя ад.
  Ти си моят Башер.
  Обичам те!


       Из " Седем дни за цяла вечност" Марк Леви





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - hubavo. . . ama mnogo taga. . . za6to ...
29.05.2009 22:14
hubavo...ama mnogo taga ...za6to taka
цитирай
2. garmoshka - просто адски много ме впечатли този ...
30.05.2009 00:27
просто адски много ме впечатли този абзац от книгата, всъщност това е любовно писмо, прощално на главния герой към любимата му :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: garmoshka
Категория: Поезия
Прочетен: 413229
Постинги: 126
Коментари: 87
Гласове: 334
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930