Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2009 01:03 - Интимно
Автор: garmoshka Категория: Тя и той   
Прочетен: 5307 Коментари: 10 Гласове:
1

Последна промяна: 16.02.2009 01:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отново ти казвам здравей.Здравей на всичко, което ти представляваше за мен-нощта и деня, сърцето и душата ми, сълзите и усмивките ми."Здравей", но не любов, за която мечтая, а "здравей" любов, с която се научих да живея, за която знам, че никога няма да е моя.
 Научих се да казвам "обичам те" без да искам нищо в замяна, обичам те сама, вътре, дълбоко в сърцето ми.
 Знам, че ще има много други в живота ми, ще видя много искащи очи, много топли ръце ще усетя, но в другите очи се надявам да не виждам винаги твоите, а усещайки другите ръце се надявам да забравя копнежа за твоите.Преди не си представях живота си без теб.Сега знам, че съм способна да продължа, заради това, че всяко същество е в основата си егоист и се самосъхранява.
 Да, станала съм по-груба, по-очукана от живота, научила се да живее с липсите-с твоята липса.Запомнила съм всеки жест, всяка твоя мимика, всеки поглед, аромата ти-неща, които ми вдъхваха сила и желание за живот.Сега пак живея, отново ги виждам, но знам, че търсят някой друг, не са предназначени за мен.И вечер, сама със себе си, усещам топлина, но не твоята, а тази на горещите сълзи по лицето ми.Е, ще изляза с номера "влезе ми нещо в окото", защото тези сълзи са само мои, вече не са и твои, вече не са за никого.
 Пожелавам ти да намериш истинската любов.Онази голямата, неповторимата, за която да дадеш всичко и каквото и да се случи да не съжаляваш, защото в този живот е сигурна само смъртта, нищо друго.Нека любовта те изпълни с мечти и живот, за да заблестят очите ти със звездна светлина.Но, моля те, когато ми описваш идеалното за теб момиче спри да описваш мен, защото колкото и да съм осъзнала себе си понякога ходя по ръба на дълбока бездна и не знам дали ще успея да се спася от падане отново.Последният път бях долу много дълго време-време на несигурност, грешки, бягства, отчаяние и надежда.Не, че няма да оцелея, о, ще успея, просто искам да погледна в друга посока, да докосна нови хоризонти и да разбера нови истини за себе си.
 И може би там някъде някой ме чака, също изживял голямата тъга от голямата любов.Ако го намеря ще го приема, защото човек не е създаден, за да е сам.Самотата става доста добра съквартирантка, тази с която споделяш всичко на чаша кола и купа чипс, но така ти се иска да я изгониш, защото е немърлива, не си плаща сметките или просто, защото мястото й не е при теб.
 Сега ме виждаш различна и си прав, поне това забеляза.Различна съм защото вече не виждаш отражението си отсреща.В очите ми има тъга, прикрита от детската ми усмивка, но тази тъга ще избледнее, поне от части.
 Един ден ще съм далеч от теб, но не страдай, защото аз не съм тази, която ти е нужна, а може и да съм, но животът е тук и сега, случва се в момента и аз не мога да чакам вечно да разбереш, че можеше да имаш целия свят с мен.Дано намериш всичко, за което мечтаеш в нечий други очи, в нечия друга усмивка..в нечия друга любов.
 Аз винаги ще те обичам, сама, ще го споделям на самотата, докато не реши да си тръгне.Значиш толкова много за мен, не исках да те пусна да си идеш, но така трябваше, защото всеки от нас има нужда да полети, та дори и далеч един от друг.
 Благодаря ти за всичко, което си направил за мен, за всяка истинска усмивка, за всяка щуротия, която сме направили, за всеки мил спомен.Един ден това ще е най-голямото ми богатство, което никой не ще може да ми отнеме.Благодаря ти, че ме научи да страдам, да обичам, да се смея и да плача-да живея.
 Обичам те!




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. rotazia - Мило, най-красивата дума на този ...
16.02.2009 11:19
Мило, най-красивата дума на този свят е "благодаря"и е гаранция за ново случване, повярвай ми!
цитирай
2. tearsofthedragon - Zdravei
17.02.2009 11:34
Na teb pojelavam nai goliamata liubov na sveta, za6toto iavno ia zaslujava6!
цитирай
3. анонимен - vuzhishtavam ti se momiche
18.02.2009 16:51
istinskite hora sa obrecheni na lubov :-)
цитирай
4. garmoshka - :)
18.02.2009 17:43
Благодаря ви ;)
цитирай
5. анонимен - rastarsvashto
21.02.2009 12:43
rastarsvashto
цитирай
6. анонимен - tova go kaji na liubimia ti 4ovek - ne ...
21.02.2009 17:51
tova go kaji na liubimia ti 4ovek - ne na nas
цитирай
7. garmoshka - ;)
21.02.2009 18:35
mislq, che blogyt e mqsto, kydeto mojesh da spodelish mislite si i chuvstvata si, izrazeni po individualen nachin, nezavisimo dali si gi kazal na nqkogo ili ne.
цитирай
8. elle10 - браво, страхотно си го описала :...
24.02.2009 14:58
браво , страхотно си го описала :)
и дано намериш нещо по-добре и по-хубаво от това , което вече ти се е случило..
цитирай
9. анонимен - Здравей!
20.05.2009 16:25
Много силни думи - разтърсват душата. Когато обичаш истински и си поставен в подобна ситуация боли, много боли...
цитирай
10. анонимен - Евала
27.12.2009 09:05
Евала за думите... всичко е точно на място.. толкова истинско. Страхотно е... Толкова хубаво си го написала и същевременно е толкова тъжно, че си го направила, че е трябвало да го изживееш. В момента и аз съм в същата бездна.. и точно така бих формулирал мислите си! Всичко е прах...
Поздравления!

Димитър Костурков
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: garmoshka
Категория: Поезия
Прочетен: 412868
Постинги: 126
Коментари: 87
Гласове: 334
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930