Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2010 13:50 - На забравената улица
Автор: garmoshka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1654 Коментари: 0 Гласове:
1




  Намерих сърцето си на една улица….тясна, тъмна, скрита от хорските очи, неизследвана от хода на прогреса, закриляна от перелината на времето… Сърцето ми беше окаляно, от мръсотията на предателствата, напукано от студенината на думите, опрашено от пясъка на забравата… Взех го в ръцете ми, като очаквах да е замръзнало, да се разпадне от най-малкия допир, но уви…
 Тази част от мен беше събрала толкова много история, толкова много съдби бе почувствало, толкова сълзи бяха капали върху него, че единственото, което го караше все още да гори , да бие, да живее бе надеждата…
  Историите на несподелени чувства, за разпаднал се романс го бяха сломили, но вместо тъга то изпращаше надежда на очите пълни със сълзи…
  Бяха го захвърлили с такава лекота, скоростта, с която то посрещна студената действителност го накара да изтръпне, но то оцеля…., за да търси надежда….
  Есенният дъжд се сля със капките кръв, които свидетелстваха за дълбока рана…, но след дъжда дойде и слънцето, което го стопли…с надежда…
  Така година и половина сърцето ми се въргаляше в пепелта, но пепелта предполага съществуването на огън…, който значи живот!
  Година и половина сърцето ми трепери от студа, който зимата в него бе донесла…, но след зимата идва пролет….., която значи живот!
  Сега ще си го взема на топло, за да го превържа…моето сърце, защото то говори за надежда…, която значи живот! 






Тагове:   улица,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: garmoshka
Категория: Поезия
Прочетен: 413396
Постинги: 126
Коментари: 87
Гласове: 334
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930