Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2010 09:20 - ПРИЯТЕЛЮ!!!
Автор: fantagero0000 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13297 Коментари: 7 Гласове:
11

Последна промяна: 31.03.2010 11:04


Къде се изгуби, Приятелю?!
В тъгата си, нейде потъна...
Имаш душа на мечтател,
с красота си закърмен...
image
.....
Но има в живота и мъка,
с която ще трябва да можеш
отново, във дни на разлъка,
да виждаш пред теб хоризонта...

В спомени,
в теб ще живеят
образи мили
и силен,
ще прекрачиш отново,
междата на битки
и сиви
дни на умора ще срещаш...

Но ти не унивай..
Във тебе,
с любов са втъкали
и сила,
и нежност чуплива...
и можеш,
отново да срещаш ранила
надежда,
любов да те стопли...
...
Спомени мили в душата си скътай..!
Пред теб хоризонт е!
Назад се не връщай..!
image

Усмихни се!

Усмихни се!
Има още много пътища,
които тръгват все от теб..
С птиците на пролет
ще поемеш,
към нови хоризонти,
и безчет
ще бъдат пак в очите ти
искрите,
с които ще се будиш във зори..,
на кръстопът се раждат
и мечтите...
Мечтай!
По своя път
върви!
Сигурна съм,
ще издържиш и можеш
да постигнеш
своята победа!!!
Познал си болка,
страх,
вървиш...
към изгрев нов
и не последен!
Върви по своя път!
Не спирай!
Пред теб щастлив
сега извива,
оня път,
с любов наречен,
път на вяра
и надежда,
жива!
Силен си,
не се предавай!
Слънчеви мечти
те водят!
За миг любов,
искра,
си струва,
море от мъки
да преплуваш.
image

Приятелство ли!?

С теб общуваме прекрасно,
все накратко ...и е ясно,
всяка дума смисъл има,
но от мисли, даже в рима...,
няма никаква надежда,
да те срещна...
Пак поглеждам:
ти си все така далече,
и те мисля, всяка вечер...

Вече мина много време...
Търсиш Нея, а за мене
винаги ще си далечен,
истински приятел, вечен...
Но не знам дали ще мога
да остана с теб, /За Бога!..../!
Когато ти откриеш Нея
а за тебе все копнея...,
ще си тръгна, без да питам.

Ти разбираш, думи вплитам
във една надежда гола...
А душата ми, ... се моли...

...Може би, във теб последен,
вярвам днес, а утре седем
пъти аз ще те отричам...

Днес ела, когато те обичам!

image

Вярвам ти!

Варвам ти,
защото не изрече
нито дума, от която да боли,
нито с мисъл, нито с поглед
не обрече,
приятелството ни...
И без звук, дори,
всяка твоя мисъл споделена,
намери своя пристан, нов,
в сърцето ми,
където спотаена,
кълни и ражда се любов...

Вярвам ти...
Защото откровено,
ти нищичко не ми спести.
Душата ти,
макар и наранена,
с много нежност, ми дари
едно приятелство,
безценно....
И знам,
не би ме наранил...

Може би ще си отидеш...
И знам, че дълго след това
само болката стаена,
ще ми напомня за една
приятелска ръка, която
протегна в миг на самота
и все така ще вярвам още
в теб...
И знам, че не греша...

image

Нужен си ми!

Нужен си ми!
Моля те, бори се!
Обичам те! И силно вярвам!
Вярвай ми, че има смисъл!
Да бъдеш силен,
повелявам!

Не се предавай!
Длъжен си за двама ни!
Обичам те! Без тебе няма
нищо вече да е същото...
Да бъдеш силен,
повелявам!

Нужен си ми!






Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. darkenedangel - Прекрасен пост !!!
01.04.2010 08:53
:)
Весели празници и усмивки !!!
:)))
цитирай
2. fantagero0000 - Благодаря!!!Весели празници !!!
01.04.2010 11:13
Благодаря!!!Весели празници !!!
цитирай
3. erato7 - Поздравявам те! Светли празници ти ...
01.04.2010 15:55
Поздравявам те! Светли празници ти желая!
цитирай
4. fantagero0000 - Благодаря, Ерато!И на теб желая ...
01.04.2010 18:27
Благодаря ,Ерато!И на теб желая пъстри и усмихнати Великденски празници!
цитирай
5. priqtel12 - Прекрасен постинг,
26.04.2010 19:19
написан с много чувство......и посветен на истински приятел, личи си......, че е човек, на когото много държиш.
Да ги има приятелите винаги в живота ти, да можеш да разчиташ винаги на тях!
цитирай
6. fantagero0000 - Благодаря, Приятелко! Ти си една от ...
27.04.2010 14:44
Благодаря, Приятелко! Ти си една от тях....!!!
цитирай
7. tareva - Нека светлина озарява лицето, нека ...
14.05.2010 19:06
Нека светлина озарява лицето, нека очите блестят от щастие, нека полетиш в небесата, нека любовта те осени!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fantagero0000
Категория: Лични дневници
Прочетен: 578678
Постинги: 67
Коментари: 610
Гласове: 1942
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031