Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2008 02:08 - ТУК И СЕГА
Автор: garmoshka Категория: Други   
Прочетен: 1686 Коментари: 2 Гласове:
0



Ето, отново пиша тук, защото е едно от малкото места, където изливам душата си,а писането е един от малкото ми истински отдушници...Празно ми е-всичко се срина така изведнъж.Хора, които обичах ме нараниха, случиха се неща-много и несправедливи, които не очаквах.Аз също нараних много хора, дори и без да го осъзнават, дори и да не го разберат никога и от това ми е още по-зле.Човешката глупост-да наранява тези, които обича, но дори и да ме е страх да го призная съм човек и греша,въпреки че често ми казват, че съм НЕчовек-винаги усмихната, щура, момичето, което разчупва всякакви ледове.Много хубаво, но защо тогава страдам по най-човешки, гаден начин.Писна ми да слушам-ще излезеш по-силна после.ТРудностите ни правят по-силни, смели и добри.Ами ако не изляза, ако не успея да се преборя, тогава какво ще правя?Не искам да седя на старини да съжалявам за всичко, което съм могла, но не съм направила.Как да се боря, като е толкова трудно и всеки път сякаш пречките стават все по-големи и трудно преодолими?Как да продължа като толкова неща ми напомнят за миналото, което ме нарани толкова много.....но ми донесе и толкова много радост.Така искам да се скрия някъде и никой да не знае къде съм, не само в мислите ми, но и физически.Искам да остана насаме с призраците си, да застана очи в очи с тях и да им кажа-Аз бях до тук с вас, продължавам напред, а вие оставате тук, където ви е мястото-в миналото. Искам много неща, но малко от тях се сбъдват,Големият ми проблем-непоправима оптимистка и романтичка!Преди може би не е било проблем, но сега, когато мечтите са толкова странно нещо за някои хора е така.Сякаш всяка една мечта се изкупва с още хиляда сълзи.Не мога вече да плача за неща, които никога не са били мои и няма да бъдат.Не ми останаха сълзи.Световният окен вдигна нивото си с два-три метра от тях.Безсмислена работа!!!
И въпреки всичко аз съм ТУК И СЕГА и ще пиша моята история-единствена и неповторима.Втора като нея няма да има, защото никой не чувства по един и същи начин.Историята не е преди и не е утре, защото преди е било, а утре може да не дойде-затова съм ТУК И СЕГА и пиша...моята история...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. waterlily - garmoshka,
14.07.2008 17:51
ставаш, изтупваш се и продължаваш! :) Нямаш друг избор. Ще дойдат и хубави дни, така е с всички ни. Не е казано, че винаги ще е лесно. Вдигни глава и знай, че можеш да покориш света, ако искаш! :)
цитирай
2. viki11 - Значи знаеш, че нараняваш, и пак го ...
18.02.2009 14:47
Значи знаеш, че нараняваш, и пак го правиш. Пък нищо , че те не знаят...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: garmoshka
Категория: Поезия
Прочетен: 413383
Постинги: 126
Коментари: 87
Гласове: 334
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930