Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2008 22:18 - Малката кибритопродавачка
Автор: garmoshka Категория: Други   
Прочетен: 1508 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 11.06.2008 22:20


Свещичката бавно догаряше,а стопяващият се пламък малко по малко поглъщаше мъничкото светлина в сърцето ми.Отново ме обхвана онзи страх-всепоглъщащ,нестихващ и вледеняващ.Чувствам се като малката кибритопродавачка, която видяла всичките си мечти в клечицата кибрит.....така е и  с мен.Пред погледа ми оживяха толкова несбъднати желания,толкова неизречени думи....Но свещта не е единственото, което ми трябва-трябва ми и една гума.Гума, с която да изтрия всички тежки думи и всички сълзи,прокапали от тези две кафеви очи.Чудя се как не пресъхнаха, но силата в нас е много по-голяма от колкото предполагаме....Чудя се на теб какво ти е...Сигурна съм, че вече съжаляваш, но е късно....сърцето е запомнило всяка една обида,всяка една стрела насочена към него.Като счупена порцеланова ваза е-никога няма да е същата....Свещичката става още по-малка,а болката в сърцето ми по-голяма,имам чувството, че ще ме залее като лавина.Я,в една искра видях хубав спомен-смях,мечти,звезди в четири очи.Помниш ли?Аз да...и никога няма да забравя, а понякога така ми се иска....Искам да затворя очи и да се пренеса на някой самотен плаж,а компания да ми правят само звездите,морето и лекия бриз, който да отнтсе цялата тъга в очите ми.Много неща ми се искат, но свещичката ми изгаря бързо,защо не си купих повече?Сега стаята нямаше  да е толкова тъмна,а аз да съм толкова сама-сама сред всички, сама в мислите си...Още един пламък, още един спомен,пак е хубав-каква е тази свещичка-защо ми показва само хубавите неща...хмммм....малък бял гълъб иска да отлети към небето,да ми покаже свободата.Тръгвам с него-искам да забравя, искам да не чувам обидите, искам да не виждам мъката...И вече летя, а ти си толкова малък....



Тагове:   малката,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - malkata kibritoprodava4ka
16.12.2008 18:42
iskam snimkite i
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: garmoshka
Категория: Поезия
Прочетен: 410236
Постинги: 126
Коментари: 87
Гласове: 334
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031