Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2008 15:29 - Послание
Автор: garmoshka Категория: Други   
Прочетен: 1157 Коментари: 1 Гласове:
0



Ще направя това, което ти направи с мен-ще ти кажа всичко, което мисля.....така с букви, през студения монитор, защото явно на теб така ти харесва.Не мога да повярвам, че след всичкото това време просто каза"слагам точка и това е", как го правиш да изглежда толкова лесно-като да си изстриеш ръцете и да изхвърлиш кърпичката в коша-едно просто движение.Е, казвам ти браво! С една дума ти изхвърли 8 години приятелство, 8 години жертви за другия....но знаеш ли кое е най-страшното-това, че не разбра всико, което направих за теб, не го оцени, не се и опита....Казваш, че съм се променила, че съм станала "злобна", станала съм като "другите".Кои са другите?Нима се уплаши  и възмути от моята способност да мисля понякога и за себe си?Нима се почувства сам, когато не при всяко позвъняване бях готова да хукна, пренебрегвайки себе си, пренебрегвайки чувствата си?Сега разбираш какво е чувството....боли, нали....и то много.Защо когато поисках да бъда себе си, да се боря за себе си ти реши да сложиш края?Защото вече, както се пее"моя свят не е твоя, трябва сам да вървя"...Усещам наранено само любие, его....Е, мили приятелю, птицата отлетя, вече не е в клетка, не се съобразява какво да пее...сега тя пее собствената си мелодия, тази, която я описва с всичките и недостатъци и добри черти.Твое право е да не го приемаш, аз ще уважа решението ти...няма да ти звъня, нито ще искам да се виждаме...Нима ти поиска да се видим, за да ми излееш тази вряща лава....Нима те беше страх да ме погледнеш в очите и да видиш реакцията ми, или се уплаши, че няма да можеш да ми го кажеш....Ти си знаеш, няма да гадая, не искам да го правя.....Ти взе своето решение....страхливо решение, но все пак такова.Продължавай да търсиш хората, които да ти показват как се живее живота, а не които ти го казват, но се опитай да намериш твоя живот, спри да се взираш в този на другите, защото така съвсем ще се изгубиш...Какъв парадокс!Спомням си когато един преподавател ни каза"Вашето приятелство ще остане за цял живот".Вече искрено се съмнявам, всичко се променя, хората, мечтите, желанията...няма нищо сигурно освен смъртта.
  Съжалявам за това, което става, защотото ти дадох всичко от себе си и можеше да имаш всичко, ти го отхвърли, не беше това, което търсиш, но аз те разбрах и не ти обърнах гръб, нали?Още един нож в гърба ми, кога ще ги спрат от производство, по дяволите...., но този поне не се заби до дръжката.Извадих го, но този път без опасност да умра от кръвозагуба и от това да загубя себе си...
  Пожелавам ти да намериш пътя си, да изживееш живота си както искаш.Аз няма да ти пожелавам" успешна професионална реализация", само защото не знаеше какво друго да ми пожелаеш-на мен, тази която познаваш от цяла вечност, но както ми стана ясно времето не е фактор за заздравяване на отношенията, показа ми го повече от ясно....
   Няма да ти казвам сбогом, ще ти кажа до скоро виждане, на някой друг кръстопът, където пак можем да поемем в една и съща посока, но не и сега, не и след всичко това....И пак ти казвам кажи на момичето, което толкова много държеше на теб лека нощ от мен и след това я хвърли през прозореца, за да не страда повече, не го заслужава наистина...достатъчно й беше....




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Нямам представа какво мисли твоят ...
18.02.2009 14:59
Нямам представа какво мисли твоят приятел, но аз смятам, че ти си спряла да се отнасяш към него с разбиране. Него не го касае, дали мислиш за себе си, освен, че би трябвало да го радва това. То на никого не пречи. Но ти си спряла да мислиш за него, както се мисли за близък приятел, който може да разчита не теб. А ти му казваш на това, боря се за себе си. Ако се бориш за себе си, това не би трябвало да засегне него. Не. Може би ти лесно се приютяваш при другите. Трудно се поддържа приятелство, особено в наши дни, когато всеки иска да го няма.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: garmoshka
Категория: Поезия
Прочетен: 412723
Постинги: 126
Коментари: 87
Гласове: 334
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930