Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2008 16:21 - За вас,Албенка и Макс:)
Автор: garmoshka Категория: Други   
Прочетен: 1805 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 23.05.2008 09:45


Няма да започвам с разни лирични отклонения или сладникави излияния-те не са за тях.За Албена и Максим мога да кажа, че са едни от най-невероятните хора, които познавам-мили, добри, човечни,най-вече човечни.Дума, която в днешно време е позабравена и то не малко, а доста. Използваме я , само защото може би съществува в речнка ни.Знаете ли къде е парадокса-че българите се славим като много добронамерен, мил народ и какво стана изведнъж-този "мил български народ" -заклейми един от най-великите си спортисти,защото сгреши.Да, сгреши фатално, но именно заради своята човечност сега изкупва вината си по най-тежкия начин.Не, не не говоря за затвора, защото затвора е твърде гнусно, противно място, където пребивават истински зли хора, без чувства и сърце.Макс изкупва вината си пред най-справедливия съдия-съвестта,от мига на катастрофата тя вече го е прибрала в своята тъмница.Ето за тази човечност говоря. Знаете какво е да видиш едни очи без блясък,в които преди е горял пожар?Лесно е да заклеймяваме и да петним нали?Преди всеки, който ги видеше казваше"Максим,Максим,нашето българско момче,а сега какво-"пияна руска свиня"-какво може да очакваме друго от такъв "мил" народ.Фактът, че съм българка не ми пречи да гледам обективно на нещата и да виждам нашите отвратителни черти, за щастие поне се опитвам да променя някои от тях, защото иначе ще се погубим,сами,без да ние нужен астероид или ядрена бомба,ще се самозатрием от злоба.Спомените от срещата ни по време на Световното са едно от най-хубавите неща в живота ми,защото бях с хората Албена и Максим,хора-като мен, като теб, като всички нас-просто Албена и Максим.Далеч от светска суета и блясък.Затова искам да кажа само,благодаря, че ви има!За вас, Албенка и Макс...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Aз харесвам Албена и Максим и винаги ...
08.03.2008 17:20
Aз харесвам Албена и Максим и винаги ще ги харесвам!Ако не бяха известни никой нямаше да ги коментира толкова много!Не е добро това което се случи,но никой не е застрахован.!Мисля си за Вас!
цитирай
2. cecobob - ОЧИТЕ СА ОЧИ
08.03.2008 23:18
В ОЧИТЕ НА МАЙКИТЕ НИ НИЕ СМЕ..............
В ОЧИТЕ НА ПРИЯТЕЛИТЕ НИ НИЕ СМЕ..............
В ОЧИТЕ НА ДЕЦАТА НИ НИЕ СМЕ ....................
зАЩО В ОЧИТЕ НА СЪДИИТЕ НИЕ ОБИКНОВЕННИТЕХОРАДА СМЕ - ИСТИНСКИ ЗЛИ ХОРА. НА ВСЕКИ МОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ - АРШИНА Е ЗАВСЕКИ. АЗ СЪЩО СЪМ ПЛАКАЛ НА ИЗПЪЛНЕНИЯТА НА НАШИТЕ ФИГУРИСТИ.
цитирай
3. анонимен - ...
26.03.2008 13:20
Това ме разплака...
Ти знаеш моята позиция по въпроса... Подкрепям и теб, и тях с двете ръце!
Дано!!!
цитирай
4. анонимен - Els
28.03.2008 13:33
Аз също страшно много обичам Албенка и Макс!Те са едни невероятни хора,всеки който се е докоснал дори веднъж до тях може да го подтвърди!Всеки прави грешки и ние не сме хората,които трябва да го съдим!Всеки път,когато гледам техни изпълнения настръхвам и ми носят невероятно удоволствие!Благодаря ви,че ви има Албена и Макс!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: garmoshka
Категория: Поезия
Прочетен: 412893
Постинги: 126
Коментари: 87
Гласове: 334
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930