Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2008 10:23 - .........
Автор: garmoshka Категория: Други   
Прочетен: 1454 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 13.03.2008 00:41


Вятър...сняг...студ...замръзнали мечти...
бягам през парка,  забравила пътя към себе си.
Снегът скърца под краката ми,
напомняйки ми звукът на биещо сърце...
Минавам покрай хората залутани в собствената си мизерия,
изстръпнали, мънички, сами-
сами сред много и много в самотата.
Усещам, че ръцете ми замръзват-
липсва им малко топлина,малко истинска любов.
Но само на ен ли?Какво съм аз на фона на цялата пустош?
Прашинка във Вселената или цяла Вселена събрала в себе си хиляди прашинки.
Бягам по-бързо с надежда да стигна до някъде, само не до никъде,
а в очите ми се блъскат малките снежинки,
събрали в себе си много неизречени желания, много забравени послания.
Вече се изморявам да бягам, но продължвам....
Продължавам да търся себе си в лъжливата истина,
в букета от увяхнали мечти.
Протягам ръка да те докосна, но си толкова далеч,
а същевременно и толкова близо....моето вдъхновение...
Вече усещам студа по цялото си тяло,
пронизващ, остър.....безсмъртен...
Вятър...сняг...студ...замръзнали мечти...
бягам през парка,осъзнала себе си...



Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - Прекрасно творение, браво!!!
08.03.2008 13:29
Прекрасно творение, браво!!!
цитирай
2. анонимен - Крис
23.03.2008 18:11
Толкова е истинско,че го четейки го сякаш го преживях наистина!
Предтавих си нашия парк, нашите пътечки,алеите, по които сме минавали толкова много пъти. Пред очите ми изскочиха твоите замръзнали ръце! Боже мой - дори усетих тръпки, така както когато ми е студено!
А тези лица, които са препарирани в своите си проблеми и почти ослепели за това,което се случва извън техния собствен свят - и тях сме ги виждали. Разминавали сме се по познатите улици НИЕ и те хиляди пъти - но понеже сме били ние - 3 в 1 - просто това не е успявало да ни разстрой...

Но сега, сега тези хора толкова сами и толкова безнадеждно всмукани "в собствената си мизерия" - вече ми правят по-силно впечатление. Може би защото аз напрактика вече също съм сама. Три в едно - една наистина уникално добра комбинация - си е нашата запазена марка, но разстоянита ни пречат,за да я осъществим. Но знам,че в сърцата ни тя продължава да живее. Тя е там - усещаш ли я? Тази заедност,позиционирана неясно точно къде в бъдещето, ще разтопи замръзналите мечти и ще им даде нов живот. Тя ще бъде водата, която ще съживи букета на цветята,въплъщение на мечтите ти...или поне на част от тях :) Онази част която е свързана с 3 в 1 уникално добра комнация. А пък тогава снегът нека си вали - той няма да ни пречи да се виждаме, а и студът ще стане по-кротък. Като укротен звяр при вида на малко дете - би могъл да го засегне,но не го прави....
цитирай
3. анонимен - Крис
23.03.2008 18:20
Извинявам се за изпуснатите букви , но много се вълнувах ,когато писах коментара! Направих го на един дъх - така,както прочетох този толкова истински постинг!
Осъзнавам,че той е много,много личен и отразява най-вече личните душевни и емоционални усещания на garmoshka , но в коментара си реших да дам обратна връзка , да посоча какво провокира у мен...какви мисли, какви настроения...каква аналогия.
цитирай
4. garmoshka - :)))
23.03.2008 20:28
Така е, Крис, нашия парк с всички тези малки и големи чудеса, които съзнателно или не понякога изпускаме.:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: garmoshka
Категория: Поезия
Прочетен: 412936
Постинги: 126
Коментари: 87
Гласове: 334
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930